Monday 18 July 2011

UtAmA

ooooooooOOOOO---SELAMAT DATANG---OOOOOoooooooo
Ahlan wasahlan... Segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam, Semoga kita semua sentiasa dalam keadan sihat sejahtera dan diberkati serta dicucuri rahmatNya. Amin. Saya adalah pelajar dari fakulti pendidikan islam...kini di semester 5 dengan harapan, dapat mewujudkan satu pembelajaran yang sgt bermanfaat dan berguna kepada student di luar sana..Walaupun Laman Blog saya ini tidak banyak info yang dapat dikongsi tapi bolehla dijadikan serba sedikit sebagai sumber rujukan untuk anda semua. Antara info yang saya paparkan adalah mengenai Pendidikan Islam(Fekah) iaitu Solat, Puasa, Najis, kata-kata Renungan Saya mohon ampun dan maaf sekiranya ada diantara info yang dipaparkan kurang memuaskan, jika ada  sebarang pertanyaan atau terdapat kesilapan bolehlah komen diruangannya. Akhir kata, terima kasih dari saya kerana sudi mengunjungi laman blog ini.
oooooooOOOOO SHUKRAN JAZILAN OOOOOooooooo